Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczypior PL
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 9:56, 17 Sty 2010 Temat postu: Bindy, config, skrypty i inne... |
|
|
Bindy – jest to wyznaczenie konkretnego „klawisza” do wykonania określonego zadania. Dzięki temu aby powiedzieć wszystkim „cześć” na serwerze wystarczy jedno naciśnięcie klawisza… o możliwościach poniżej.
Bindy składają się z następującej konstrukcji:
bind (klawisz) (czynność)
Dla przykładu:
bind k kill – naciśnięcie klawisza k spowoduje selfkilla (samobójstwo )
Dostępne klawisze i ich oznaczenie:
- Alfabet: A-Z
- Cyfry: 0-9
- Znaki: - [ ] = ; ’ , . / \
- PAUSE
- SPACE, TAB, SHIFT, CTRL, ALT, ENTER, BACKSPACE
- Klawisze klawiatury numerycznej:
KP_HOME
KP_SLASH
KP_MINUS
KP_UPARROW
KP_DOWNARROW
KP_RIFHTARROW
KP_LEFTARROW
KP_PGDN
KP_INS
KP_DEL
KP_PGUP
KP_5
KP_PLUS
KP_ENTER
KP_END
*
- Kursory:
UPARROW
DOWNARROW
LEFTARROW
RIGHTARROW
Lewy przycisk myszki: MOUSE1
Prawy przycisk myszki: MOUSE2
Naciśnięcie rolki: MOUSE3
Jeżeli myszka ma więcej klawiszy: MOUSE4, MOUSE5 itd.
Rolka myszki: MWHEELUP, MWHEELDOWN
Komendy vsay i vsay_team.
Przykład:
bind m “vsay GoodGame” – po naciśnięciu klawisza m wyświetli się napis oraz dźwięk Good Game widoczny dla wszystkich na serwerze. Jeśli zmienimy komendę vsay na vsay_team to będzie to widoczne tylko dla naszego teamu, czyli:
bind m „vsay_team GoodGame”
PathCleared "Path cleared."
EnemyWeak "The enemy is weakened."
AllClear "All clear."
Incoming "Incoming!"
FireInTheHole "Fire in the hole!"
OnDefense "I'm on defense."
OnOffense "I'm attacking."
TakingFire "Taking fire!"
MinesCleared "Mines cleared."
NeedBackup "I need backup!"
CoverMe "Cover me!"
NeedEngineer "We need an engineer!"
NeedOps "We need Covert Ops!"
Medic "Medic!"
NeedAmmo "I need ammo!"
NeedTarget "I need a target!"
WhereTo "Where to?"
FollowMe "Follow me!"
LetsGo "Let's go!"
Move "Move!"
ClearPath "Clear the path!"
HoldFire "Hold fire!"
DefendObjective "Defend our objective!"
DisarmDynamite "Disarm the dynamite!"
ClearMines "Clear the mines!"
ReinforceDefense "Reinforce the defense!"
ReinforceOffense "Reinforce the offense!"
DestroyPrimary "Destroy the primary objective!"
DestroySecondary "Destroy the secondary objective!"
DestroyConstruction "Destroy the construction!"
ObjectiveDestroyed "Objective destroyed!"
RepairVehicle "Repair the vehicle!"
DestroyVehicle "Destroy the vehicle!"
EscortVehicle "Escort the vehicle!"
FireOnTarget "Fire on my target!"
CommandAcknowledged "Command acknowledged!"
CommandDeclined "Command declined!"
CommandCompleted "Command completed!"
ConstructionCommencing "Construction underway!"
ConstructionCompleted "Construction completed!"
ConstructionDestroyed "Construction destroyed!"
ObjectiveFailed "Objective failed!"
ObjectiveCompleted "Objective completed!"
Affirmative "Yes!"
Negative "No!"
Thanks "Thanks a lot!"
Welcome "You're welcome."
Oops "Oops!"
Sorry "Sorry!"
Hi "Hi!"
Bye "Bye."
Cheer "Yeah!"
GreatShot "Great shot!"
GoodGame "Good game!"
IamSoldier "I'm a soldier."
IamMedic "I'm a medic."
IamEngineer "I'm an engineer."
IamFieldOps "I'm a field ops."
IamCovertOps "I'm a covert ops."
FTMeetWaypoint "Meet at waypoint!"
FTAttackWaypoint "Attack waypoint!"
FTDefendWaypoint "Defend waypoint"
FTAttack "Attack!"
FTFallBack "Fall back!"
FTCoverMe "Cover me!"
FTCoveringFire "Soldier, covering fire!"
FTMortar "Deploy mortar!"
FTHealSquad "Heal the squad!"
FTHealMe "Heal me!"
FTReviveTeamMate "Revive team mate!"
FTReviveMe "Revive me!"
FTDestroyObjective "Destroy objective!"
FTRepairObjective "Repair objective!"
FTConstructObjective "Construct the objective!"
FTDisarmDynamite "Disarm the dynamite!"
FTDeployLandmines "Deploy landmines!"
FTDisarmLandmines "Disarm landmines!"
FTCallAirStrike "Call airstrike!"
FTCallArtillery "Call artillery!"
FTMortarBarrage "Call mortar barrage!"
FTResupplySquad "Resupply squad!"
FTResupplyMe "Resupply me!"
FTExploreArea "Explore area!"
FTExploreAtCoordinates "Explore at co-ordinates!"
FTSatchelObjective "Destroy satchel objective!"
FTInfiltrate "Infiltrate!"
FTGoUndercover "Go undercover!"
FTProvideSniperCover "Provide sniper cover!"
Możemy też zrobić aby pokazywał się nasz własny test samodzielnie lub z wybranym dźwiękiem.
bind m „vsay_team NeedEngineer Potrzebny inżynier”
Texty wyświetlane mogą być w różnych lub takich samych kolorach jak nasze nicki.
bind m „vsay_team NeedEngineer ^4Potrzebny ^3inżynier”
Ostatnio zmieniony przez Szczypior PL dnia Nie 10:09, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szczypior PL
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 9:57, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
W configu można ustawić o wiele więcej rzeczy niż w opcjach gry. Postaram się w tym miejscu parę z nich wyjaśnić. Dobrze będzie jeśli ściągnięcie sobie kilka configów innych graczy (np. z naszego działu download) i obejrzycie sobie ich budowę.
Pamiętajcie że po takim znaku / wszystkie znaki są ignorowane, wpisuje się tam najczęściej komentarze np. za co odpowiada dana komenda.
Przykład:
bind k kill / nacisnę k to będzie selfkill
echo
Funkcja echo wyświetli nam komunikat na ekranie. Stosuje się ją najczęściej kiedy dana czynność wykonywana jest cyklicznie jednym klawiszem. Kiedy chcemy mieć trzy nicki pod którymi gramy i zmieniać je za naciśnięciem jednego klawisza należy umieścić odpowiedni skrypt w naszym cfg. A dzięki funkcji echo wyświetli się nam na ekranie na jaki nick dokonaliśmy tej zmiany. Można ją też zastosować do innych rzeczy.
Przykład:
exec skrypty.cfg ; echo „skrypty załadowane”
Dzięki średnikowi oddzielamy dwie funkcje: exec załaduje plik skrypty.cfg a funkcja echo nas o tym poinformuje na ekranie.
wait
Komenda wait spowoduje chwilową pauzę w wykonywaniu danego skryptu. Ma to odniesienie do ilości FPS-ów ( x / 2 ).
Przykład:
wait 120 // jeżeli masz 60 FPS to liczysz to 120/2=60 czyli 1 sekunda, ale jeśli ktoś będzie miał 120 FPS to dla niego będzie to pół sekundy !!!
Przykład:
name ka; wait 30
name karo; wait 30
name karoli; wait 30
name karolina
Poszczególne sylaby naszego nicka będą dodawane co 30 klatek.
+vstr
Jest to komenda która bardzo często używana jest przy pisaniu skryptów.
Przykład:
set skrypt1 „cg_drawgun 0”
set skrypt2 „cg_drawgun 1”
bind k „+vstr skrypt1 skrypt2”
Opis:
Pierwsze naciśnięcie klawisza k wyłącza widok broni a drugie przywraca go. W tym przypadku „skrypt1” i „skrypt2” są to nazwy zmiennych jakie przydzielamy danej czynności.
cvars
Postaram się tutaj przytoczyć jak największą liczbę dostępnych ustawień z którymi możecie się spotkać w configach wraz z opisem która za co odpowiada. Pełną listę można uzyskać wpisując w konsoli (konsolę uruchamiamy w trakcie gry naciskając ~) /cvarlist.
seta pmove_fixed "0" // wartość 1 lub 0 czasami ma wpływ na skoki
seta s_volume "0.8" // określa głośność efektów w grze
seta s_musicvolume "0.5" // głośność muzyki w menu
seta s_mixahead "0.5" // im mniejsza wartość tym gorsza jakość dzwieku
seta s_khz "11" // określa jakość dzwieku
seta r_rmse "0" // określa ostrość wyświetlanego obrazu
seta r_picmip "1" // jakość textur 0-najlepsza 1.. 2.. 3 - najgorsza
seta r_lodbias "1" // głębia geometryczna
seta r_lodCurveError "250" // ustawia jak okrągłe są okrągłe obiekty
seta r_intensity "1.5" // określa janość kolorowych textur (standardowo =1)
seta r_ignorehwgamma "1" // czy wartości gamma w windowsie są brane pod uwagę
seta r_gamma "3.000000" // określa wartość gamma - rozjaśnienie
seta r_fullscreen "1" // określa tryb pełnoekranowy 0-okienko
seta r_flares "0" // określa czy widać rozbłyski wybuchów
seta r_fastsky "1" // wyłączone wyświetlanie nieba
seta r_facePlaneCull "1" // czy efekty polygonów są randerowane
seta r_dynamiclight "0" // wyłączone dynamiczne oświetlenie
seta r_drawSun "0" // określa czy widoczne jest słońce
seta r_detailtextures "0" // wyłączone detalowane textury
seta r_customwidth "1024" // szerokość
seta r_customheight "768" // wysokość
seta com_soundMegs "32" // określa ile Ramu jest zarezerwowane dla dzwięku
seta com_maxfps "333 // ustawienie max ilości FPS
seta com_hunkMegs "512" // określa ile Ramu jest zarezerwowane dla ET
seta cl_mouseAccel "0" // określa akcelerację myszy 0.2 było
seta cl_doubletapdelay "0" // opóźnienie na połoźenie się na podwójne kliknięcie
seta cl_allowDownload "0" // wyłączone automatyczne ściąganie z serwerów
seta cg_wolfparticles "0" // eksplozje nie są wyświetlane
seta cg_weaponCycleDelay "0" // określa szybkość zmieniania bronii (standard 150)
seta cg_useScreenshotJPEG "1" // włączone zapisywanie screenshotów jako plik jpg
seta cg_teamChatTime "10000" // szybkość znikania textu z team chatu
seta cg_teamChatHeight "6" // określa ile linijek chata widać
seta cg_showblood "0" // wyłączona krew przy otrzymywaniu obrażeń
seta cg_shadows "0" // wyłączone cienie
seta cg_predictItems "0" // predykcja klienta do podnoszenia przedmiotów
seta cg_popupLimboMenu "1" // włączone wchodzenie do Limbo po wejściu na serwer
seta cg_marktime "0" // czas po jakim ślady od kul i eksplozji znikają
seta cg_lagometer "1" // włączony lagometr
seta cg_gibs "0" // wyłączony efekt gibów
seta cg_fov "105" // kąt widzenia - dozwolone od 90-110
seta cg_drawTeamOverlay "2" // wielkość tabeli fireteamu
seta cg_drawRoundTimer "1" // pokazuje czas do zakończenia rundy
seta cg_drawGun "1" // włączony widok broni
seta cg_drawFPS "1" // pokazuje ilość FPS
seta cg_drawCompass "1" // pokazuje kompas
seta cg_complaintPopUp "0" // wyłączone głosowanie na complainy
seta cg_bobyaw "0" // bez bujania przy chodzeniu
seta cg_bobup "0" // bez bujania przy chodzeniu
seta cg_bobroll "0" // bez bujania przy chodzeniu
seta cg_bobpitch "0" // bez bujania przy chodzeniu
seta cg_bloodTime "0" // określa czas pozostawania krwii na ścianach i podłodze
seta cg_bloodFlash "0" // wyłącza efekt odnoszenia obrażeń (miganie)
seta cg_autoswitch "0" // jak staniesz na broni to "masz ją w rękach" (porażka)
seta cg_autoactivate "1" // samoczynnie zbieraj apteczki, ammo, broń
seta cg_autoReload "0" // wyłączone auto przeładowanie broni
seta cg_autoAction "0" // 1 włącza sama demo
seta cg_atmosphericEffects "0" // usuwa deszcz i śnieg
seta cg_announcer "1" // pokazuj wiadomości (axis win, figh itp.)
seta r_mode "6" // ustawia rozdzielczość na 1024x864
seta cg_muzzleFlash "0" //Wyłączenie ognia z lufy naszej broni
seta b_muzzleflash "0" //Wyłączenie ognia z lufy naszej broni
seta b_drawspeed "1" // pokazuje prędkość poruszania
seta mv_sensitivity "20" // czułość myszki w wielookiennym trybie spectacora
seta cg_drawfps "1" // włączone pokazywanie ilości FPS
seta b_hitsounds "1" // włączone dzwięki przy zadawaniu obrażeń
seta b_chatsounds "0" // wyłączone dzwięki chata
seta cl_maxpackets "60" // ma wpływ na ping, określa płynniejsze wrażenie z gry
seta rate "25000" // określa ilość wysyłanych pakietów na serwer
seta sensitivity "1.80" // czułość myszy
seta cg_drawCrosshairNames "1" // pokazuje nick po najechaniu celownikiem
seta cg_drawCrosshair "5" // rodzaj celownika 5-kropka
seta cg_crosshairSize "40" // wielkość celownika
seta cg_crosshairPulse "0" // wyłączone pulsowanie celownika
seta cg_crosshairHealth "0" // okręsla czy widać poziom zdrowia po najechaniu celownikiem
seta cg_crosshairColorAlt "red" // określa kolor 2 celownika
seta cg_crosshairColor "red" // określa kolor celownika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczypior PL
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 9:58, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Skrypt - Skrypt skłąda się z grupy komend które mogą być używane osobno. W skrypcie chodzi o to że wciśnięcie konkretnego guzika aktywuje wiele komend w grze co ma na celu wykonanie w sposób prosty skomplikowanej czynności jak np zmiana klasy.
W każdym skrypcie przypisany jest klawisz X (oczywiście należy go zmienić na wybrany przez siebie), jeżeli jest X1, X2.. tzn. że należy przypisać do danego skryptu kilka klawiszy.
Jeżeli ktoś posiada jakiś fajny skrypt a chciałby podzielić się nim z innymi proszę o przesłanie mi go to umieszczę go na tej stronie.
Skrypt na obrót o 180 stopni
bind X "cl_yawspeed 900; +right; wait 22; -right; cl_yawspeed 140"
Skrypt na zmianę koloru celownika
set css0 "cg_crosshairColor "red";cg_crosshairColorAlt "red";echo "crosshair ^7(^1+^7)";set cstog vstr css1"
set css1 "cg_crosshairColor "orange";cg_crosshairColorAlt "orange";echo "crosshair ^7(^8+^7)";set cstog vstr css2"
set css2 "cg_crosshairColor "green";cg_crosshairColorAlt "green";echo "crosshair ^7(^2+^7)";set cstog vstr css3"
set css3 "cg_crosshairColor "cyan";cg_crosshairColorAlt "cyan";echo "crosshair ^7(^5+^7)";set cstog vstr css4"
set css4 "cg_crosshairColor "blue";cg_crosshairColorAlt "blue";echo "crosshair ^7(^4+^7)";set cstog vstr css5"
set css5 "cg_crosshairColor "white";cg_crosshairColorAlt "white";echo "crosshair ^7(^7+^7)";set cstog vstr css6"
set css6 "cg_crosshairColor "black";cg_crosshairColorAlt "black";echo "crosshair ^7(^0+^7)";set cstog vstr css0"
set cstog "vstr css0"
bind X "vstr cstog"
Skrypt na “czystego” screena
set clearshot "cg_crosshairSize 0; cg_draw2D 0; cg_drawgun 0; wait 10;
screenshotJPEG; cg_drawgun 1; cg_draw2D 1; echo ^0S^7c^0r^7e^0e^7n; cg_crosshairSize 30"
bind X "vstr clearshot"
Skrypt na stałe FPS-y
set fps1 "set com_maxfps 43; echo ^3\^0Com_MaxFPS^3: ^043; set comfps vstr fps2; play sound/menu/select"
set fps2 "set com_maxfps 76; echo ^3\^0Com_MaxFPS^3: ^076; set comfps vstr fps3; play sound/menu/select"
set fps3 "set com_maxfps 125; echo ^3\^0Com_MaxFPS^3: ^0125; set comfps vstr fps4; play sound/menu/select"
set fps4 "set com_maxfps 333; echo ^3\^0Com_MaxFPS^3: ^0333; set comfps vstr fps1; play sound/menu/select"
set comfps "vstr fps1"
bind X "vstr comfps"
Skrypt na bieganie
set bieg_on "+speed; echo ^7Bieg ^2ON; set bieg vstr bieg_off"
set bieg_off "-speed; echo ^7Bieg ^1OFF; set bieg vstr bieg_on"
set bieg "vstr bieg_on"
bind X "vstr bieg"
Skrypt na automatyczne podkładanie dynamitu
set plant "vstr move_stop; +movedown; say_team ^1Planting Dyna!; weaponbank 6; wait 90; +attack; wait 60; -attack; +lookdown; wait 45; -lookdown; +right; wait 50; -right; +attack; wait 575; -attack; -movedown;vstr after"
set move_stop "-movedown; -moveup; -left; -right; -moveright; -moveleft; -back; -forward"
set after "say_Team ^1Dyna Planted!; +lookup; wait 45; -lookup; weaponbank 3; +left; wait 50; -left"
bind X "vstr plant"
Skrypt na regulację głośności
set vdn "vstr vol00"
set vup "vstr vol02"
set vol00 "set s_volume 0.0; set vdn vstr vol00; set vup vstr vol02; echo Volume |=========="
set vol02 "set s_volume 0.2; set vdn vstr vol00; set vup vstr vol04; echo Volume ==|========"
set vol04 "set s_volume 0.4; set vdn vstr vol02; set vup vstr vol06; echo Volume ====|======"
set vol06 "set s_volume 0.6; set vdn vstr vol04; set vup vstr vol08; echo Volume ======|===="
set vol08 "set s_volume 0.8; set vdn vstr vol06; set vup vstr vol10; echo Volume ========|=="
set vol10 "set s_volume 1.0; set vdn vstr vol08; set vup vstr vol10; echo Volume ==========|"
bind X "vstr vup" //kontrola glośności - do góry
bind Y "vstr vdn" //...i w doł
Skrypt na zmienne texty
set vch0 "vsay hi ^4GL & HF;set vchtog vstr vch1"
set vch1 "vsay hi ^4www.naszastrona.pl;set vchtog vstr vch2"
set vch2 "vsay hi ^4#irc.et;set vchtog vstr vch0"
set vchtog "vstr vch0"
bind X "vstr vchtog"
Skrypt na kucanie i zmianę kąta widzenia na 90 stopni
bind X "+vstr kucam stoje"
set kucam "+movedown; cg_fov 90; cg_drawcrosshair 5;cg_crosshairsize 58; cg_crosshairAlpha 1.0; cg_crosshairAlphaAlt 1.200000"
set stoje "-movedown; cg_fov 105; cg_drawcrosshair 5; cg_crosshairsize 34; cg_crosshairAlpha 1.0; cg_crosshairAlphaAlt 1.200000"
Skrypt na włącznie i wyłącznie dema
bind X "vstr demotoggle"
set startdemo "autorecord; set demotoggle vstr stopdemo"
set stopdemo "stoprecord; set demotoggle vstr startdemo"
set demotoggle "vstr startdemo"
Skrypt do zmiany spawna
set spawn "vstr spawn0"
set spawn0 "setspawnpt 0; echo ^2spawn ^00; set spawn vstr spawn1"
set spawn1 "setspawnpt 1; echo ^2spawn ^01; set spawn vstr spawn2"
set spawn2 "setspawnpt 2; echo ^2spawn ^02; set spawn vstr spawn3"
set spawn3 "setspawnpt 3; echo ^2spawn ^03; set spawn vstr spawn4"
set spawn4 "setspawnpt 4; echo ^2spawn ^04; set spawn vstr spawn0"
bind X "vstr spawn"
Skrypt na zmianę klasy
bind X1 "class m 1;say_team ^1M^0edic ^1- ^7SMG"
bind X2 "class f 1;say_team ^1F^0ield ^1O^0p ^1- ^7SMG"
bind X3 "vstr engi"
bind X4 "vstr cop"
bind X5 "vstr sol"
seta engi "vstr eng1"
seta eng1 "class e 1;say_team ^1E^0nginner ^1- ^7SMG;set engi vstr eng2"
seta eng2 "class e 2;say_team ^1E^0nginner ^1- ^7Rifla;set engi vstr eng1"
seta cop "vstr cop1"
seta cop1 "class c 1;say_team ^1C^0overt ^1O^0ps ^1- ^7Sten;set cop vstr cop2"
seta cop2 "class c 2;say_team ^1C^0overt ^1O^0ps ^1- ^7FG42;set cop vstr cop3"
seta cop3 "class c 3;say_team ^1C^0overt ^1O^0ps ^1- ^7k43;set cop vstr cop1"
seta sol "vstr sol1"
seta sol1 "class s 5;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7Mortar;set sol vstr sol2"
seta sol2 "class s 3;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7Flamer;set sol vstr sol3"
seta sol3 "class s 4;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7Panzer;set sol vstr sol4"
seta sol4 "class s 2;say_team ^1S^0oldat ^1- ^7MG42;set sol vstr sol1"
Skrypt na pauzę
bind X "vstr pausetog"
set pause "pause; echo ^h~^9P^7ause^h*; set pausetog vstr unpause"
set unpause "unpause; echo ^h~^9Un^7pause^h*; set pausetog vstr pause"
set pausetog "vstr pause"
Skrypt na wybór teamu
bind "X1" "team red; say Axis"
bind "X2" "team blue; say Allies"
bind "X3" "team spectator; say Spectator"
Skrypt na zmianę gammy (jasności)
Bind X "vstr gup"
bind Y "vstr gdn"
set gdn vstr gamma00
set gup vstr gamma01
set gamma00 "set r_gamma 1.6;set gdn vstr gamma00;set gup vstr gamma01;echo ^hGamma^0MIN^C==========="
set gamma01 "set r_gamma 1.8;set gdn vstr gamma00;set gup vstr gamma02;echo ^hGamma^C=^9|^C=========="
set gamma02 "set r_gamma 2.0;set gdn vstr gamma01;set gup vstr gamma03;echo ^hGamma^C==^9|^C========="
set gamma03 "set r_gamma 2.1;set gdn vstr gamma02;set gup vstr gamma04;echo ^hGamma^C===^9|^C========"
set gamma04 "set r_gamma 2.3;set gdn vstr gamma03;set gup vstr gamma05;echo ^hGamma^C====^9|^C======="
set gamma05 "set r_gamma 2.4;set gdn vstr gamma04;set gup vstr gamma06;echo ^hGamma^C=====^9|^C======"
set gamma06 "set r_gamma 2.5;set gdn vstr gamma05;set gup vstr gamma07;echo ^hGamma^C======^9|^C====="
set gamma07 "set r_gamma 2.6;set gdn vstr gamma06;set gup vstr gamma08;echo ^hGamma^C=======^9|^C===="
set gamma08 "set r_gamma 2.7;set gdn vstr gamma07;set gup vstr gamma09;echo ^hGamma^C========^9|^C==="
set gamma09 "set r_gamma 2.8;set gdn vstr gamma08;set gup vstr gamma10;echo ^hGamma^C=========^9|^C=="
set gamma10 "set r_gamma 2.9;set gdn vstr gamma09;set gup vstr gamma10;echo ^4Gamma^C==========^9|^C="
set gamma11 "set r_gamma 3.0;set gdn vstr gamma010;set gup vstr gamma00;echo ^4Gamma^C===========^0MAX"
Skrypt na zmianę nicka w grze
bind f12 "vstr nicktoggle"
set nick1 "name ^4nickpierwszy ;set nicktoggle vstr nick2"
set nick2 "name ^4nickdrugi ;set nicktoggle vstr nick3"
set nick3 "name ^4nicktrzeci ; set nicktoggle vstr nick1"
set nicktoggle "vstr nick1"
Skrypt na bezpośrednie wsparcie ogniowe(tylko Field Ops)
Jednym przyciskiem przywołujemy artylerję na cel który wskazujemy kursorem myszki przed wciśnięciem przycisku.
bind "X" "+zoom;+attack;-attack;-zoom"
Skrypt Lornetki
jednym przyciskiem od razu przełaczamy na widok z lornetki.
bind "X" "vstr binocular"
set bino_on "+zoom; set binocular vstr bino_off"
set bino_off "-zoom; set binocular vstr bino_on"
set binocular "vstr bino_on"
Skrypt Snipera
Dla leniwicy snajperów, pod jednym przyciskiem kucasz i podstawiasz lunete do oka.
bind "X" "vstr nextsnipecrouchtoggle"
set snipecrouch "+movedown; weapalt; set nextsnipecrouchtoggle vstr
snipestand"
set snipestand "-movedown; weapalt; set nextsnipecrouchtoggle vstr snipecrouch"
set nextsnipecrouchtoggle "vstr snipecrouch"
Skrypt na zmianę nicka
Jednym klawiszem zmieniamy nasz nick
bind "X" "vstr nicktoggle"
set nick1 "name nasznick1 ;set nicktoggle vstr nick2"
set nick2 "name nasznick2 ;set nicktoggle vstr nick3"
set nick3 "name nasznick3 ;set nicktoggle vstr nick1"
set nicktoggle "vstr nick1"
Skrypt na zablokowanie pozycji klęczącej
Jedno naciśnięcie kucamy - drugie wstajemy
bind "X" "vstr crouchswitch
set duck "+movedown; set crouchswitch vstr stand"
set stand "-movedown; set crouchswitch vstr duck"
set crouchswitch "vstr duck"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczypior PL
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:00, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nasz nick pod którym występujemy w grze nie musi być nudny i szary. Gra umożliwia aby posługiwać się nawet bardzo kolorowym Niskiem. Możemy to ustawić już w pierwszym oknie po instalacji gry lub też w Limbo Menu (jest też możliwość ustawienia tego w pliku własnego configu ale o tym w innym dziale).
Niżej zostały wymienione wszystkie kolory jakich możemy użyć oraz znaki które im odpowiadają. Aby to zrobić należy wejść do Limbo Menu i w miejscu nicka wpisać nowy według podanego niżej schematu (przykładu) lub dowolnej jego kombinacji.
^1nick - efekt – nick
^1big ^2nick - efekt – big nick
Oczywiście można stosować dowolne kombinacje kolorystyczne, wszystko zależy od Waszej fantazji i pomysłowości.
0 = czarny
1 = czerwony
2 = zielony
3 = żółty
4 = niebieski
5 = błękitny
6 = brązowy
7 = biały
8 = pomarańczowy
9 = szary
a = pomarańczowy
b = turkusowy
c = purpurowy
d = jasny niebieski
e = purpurowy
f = jasny niebieski
g = jasny zielony
h = ciemny zielony
i = ciemno czerwony
j = czerwone wino
k = brązowy
l = jasny brązowy
m = oliwkowy
n = beżowy
o = beżowy
p = czarny
q = czerwony
r = zielony
s = żółty
t = niebieski
u = błękitny
v = fioletowy
w = biały
x = pomarańczowy
y = szary
z = pomarańczowy
/ = beżowy
* = szary
- = oliwkowy
+ = rudo czerwony
? = ciemno brązowy
@ = brązowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczypior PL
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:03, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
MAM NADZIEJE ŻE TO WAM WYSTARCZY JEST TU OPISANE WSZYTKO CO MOŻECIE ZROBIĆ W CONFIGU I W GRZE
PS. Dla amatorów polecam program CFG Maker V.3
Znajduje się pod adresem: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczypior PL
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:12, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A dla jeszcze bardziej nie kumatych ludzi generator CFG po polsku:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Repcak1
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 10:36, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Brawa dla tego pana!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Morgoth
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Twoje najgorsze sny....
|
Wysłany: Pon 14:23, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
pokaźny zestaw do przeczytania:) warto zajrzeć poczytać i spróbować gratuluje:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuler007
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 20:33, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekaw jestem z jakiej strony to all pisywałeś:].
|
|
Powrót do góry |
|
|
|